dinsdag 6 juli 2010

Twitteren, LinkedIn, Facebook, Spotify

Tssss, wie had het ooit verwacht. Ben aan het twitteren (zo nu en dan), en ben aangemeld bij LinkedIn en Facebook. Het is inderdaad bridging a divide en tenslotte is the proof of the pudding in the eating en al dat soort dingen, vraag me wel af of ik tijd genoeg heb om het allemaal privé te doen. Voor mijn werk zou LinkedIn en/of Facebook handig kunnen zijn voor de contacten met soort- dan wel lotgenoten, ik zie zo een-twee-drie niet echt mogelijkheden (dan wel wenselijkheden) om op die manier met het publiek in contact te treden, maarre ... ik moet nog wat ervaring opdoen voor ik er een definitief oordeel over uitspreek.
En gaan we binnenkort ook beginnen met sociaal luisteren, naast Spotify ...

2 opmerkingen:

  1. Ha, Razende Roeltje. Je hebt al kunnen genieten van Spotify, want Jan 2.0 had op het feestje vorige week een speellijst in Spotify waar we de hele avond naar hebben geluisterd. Het lijkt me wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal tijdens de eindsessie meer ingaan op het belang van sociale netwerken voor de wijze waarop bedrijven zich manifesteren. Er is een duidelijke trend waarbij reclamegelden zich gaan verschuiven van tv naar sociale netwerken. Veel mensen kijken na het opstaan eerst op Facebook voordat ze iets anders gaan doen. Email is ouderwets voor de opkomende generaties, sociale netwerken zijn daarvoor veel geschikter. En dat zijn nog maar een paar tekenen die duiden op het explosief groeiende belang van sociale netwerken voor gebruikers en bedrijven.

    BeantwoordenVerwijderen